نوشته شده توسط : راکت شو

اگر از یک سگ به عنوان حیوان خانگی نگهداری می کنید و یا قصد دارید که سگی را وارد زندگی خود کنید باید کسب آگاهی از غذاهای ممنوع برای سگ را جزو اولویت هایتان قرار دهید. توجه داشته باشید که غذای سگ تاثیر مستقیمی بر سلامت او می گذارد. به طوری که کافی است یکی از خوراکی های مضر برای سگ را به او بدهید و بعد در مدت زمان کمی شاهد ناخوش احوالی او خواهید بود؛ البته ناگفته نماند که برخی از مواد غذایی ممنوعه برای سگ ها اثر منفی خود را در دراز مدت نشان می دهند و ممکن است تا آن زمان کار از کار گذشته باشد و آسیبی جدی و حتی جبران ناشدنی به سلامت سگ دوست داشتنی و محبوبتان وارد شود.

برای خرید غذای سگ وارد شوید

با این اوصاف پیشنهاد می دهیم که تیم پتیشا را در مطالعه مقاله غذاهای ممنوعه برای سگ همراهی نمایید تا غذای مضر برای سگ را به طور کامل بشناسید. در این صورت است که کاملاً دستتان می‌آید چه چیزهایی را سگ ها نباید بخورند و با رعایت نکات مطرح شده در این مطلب، سلامتی سگتان را به بهترین نحو تضمین خواهید کرد. با این حساب لیست غذاهای ممنوعه برای سگ در اختیارتان قرار می گیرد که تنها کافی است از آن ها دوری کنید؛ البته جا دارد خاطرنشان کنیم که فروشگاه اینترنتی پتیشا عرضه کننده به روز ترین محصولات برای حیوانات خانگی از جمله سگ ها است که در زمینه تهیه غذاها، تشویقی سگ و سایر ملزومات حیوان های خانگی به یاری تان آمده و فرصتی برای خریدی آسان، مطمئن، متنوع و البته خوش قیمت را فراهم می کند.

در برابر سگ خود مقاومت کنید

 

حال که به بررسی غذاهای ممنوعه برای سگ می پردازیم باید متذکر شویم که آگاهی از این غذاهای مضر تنها یک طرف قضیه است و بخش مهم تر آن در زمان عمل خودش را نشان می دهد. تصور کنید در حال خوردن شیرینی هستید و سگ کوچک و دل فریبتان با آن چشمان زیبا به شما خیره شده و شدیداً دلش می خواهد که این شیرینی خوشمزه و خوش عطر را مزه کند و حتی ممکن است برای قاپیدن خوراکی از دستتان تلاش نیز کند؛ در چنین شرایطی باید خیلی قوی باشید که بتوانید جلوی خود را گرفته و این مواد شیرین را از او دور کنید زیرا همان طور که به گوش شما نیز رسیده شیرینیجات جزو غذاهای ممنوعه برای سگ محسوب می شود که به شدت بر بینایی سگ تاثیر منفی می گذارد؛ در ادامه قصد داریم غذاهای ممنوع برای توله سگ و سایر سگ ها را به طور دقیق بررسی کنیم. بدین صورت فارغ از سن و سال سگ و نژاد آن به لیست غذاهای ممنوعه برای سگ ها دست خواهید یافت که البته رعایت آن برای همه سگ ها لازم است و مثلاً غذاهای ممنوعه برای سگ شیتزو همان است که به عنوان غذاهای ممنوعه برای سگ ژرمن مطرح می شود.

read more



:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : راکت شو

اهمیت استفاده از خودکار

یکی از ابزارهای درآمد برای هر کسب و کار قدیمی و نوپا، تبلیغات است. سازمان‌ها برای باقی ماندن در کسب و کار فعلی و یا ورود به بازارهای جدید، نیاز به تبلیغات دارند. بدون تبلیغات مؤثر، سازمان شما قادر به معرفی خود و جذب توجه مخاطب و مشتریان بالقوه به سمت محصول و یا خدمات ارائه شده نیست.

امروزه، تبلیغات به یک کسب و کار ویژه و تخصصی تبدیل شده است؛ چرا که سازمان‌ها هزینه‌های بالایی را برای تبلیغات خود صرف می‌کنند تا با جذب مخاطب و مشتری بیشتر، ارزش افزوده برای خود به دست آورند. به علاوه در بازارهای امروزی، کالاها توسط تولید کنندگان متفاوتی ارائه می‌شوند و سازمان شما باید مشتری را قانع کند که از میان برند‌های مختلف، کالای شما را انتخاب کند. یکی از انواع هدایای تبلیغاتی، خودکار تبلیغاتی است که در ادامه در مورد انواع، نحوه چاپ بر روی آن‌ها و البته خدمات متمایز سایت آفرگیفت، توضیحاتی را ارائه خواهیم کرد.

محصولات جا یادداشت تبلیغاتی را نیز مشاهده کنید

خودکار تبلیغاتی

هدف از ارائه خودکار تبلیغاتی به عنوان هدیه چیست؟

همه‌ی افراد از هدیه گرفتن لذت می‌برند. چه بهتر که این هدایا وسیله‌هایی باشند که بسیار پرکاربردند و همواره مورد مصرف آن‌ها قرار می‌گیرد. با اهدای هدایای تبلیغاتی می‌توانید تبلیغات را به گونه‌ای لذت بخش در اختیار مخاطب قرار دهید. در واقع مخاطب، خود برای دریافت تبلیغات شما اقدام می‌کند. هدایای تبلیغاتی معمولا یکی از انواع تبلیغات کم هزینه محسوب می‌شوند. به علاوه معمولا برای این تبلیغات، وسایلی انتخاب می‌شوند که برای اغلب افراد، پر مصرف هستند و افراد تمایل دارند از آن‌ها استفاه کنند. همراه داشتن این هدایا به این معنی است که مخاطب، همواره مشخصات سازمان، محصولات و خدمات شما را به همراه دارد. هدایای تبلیغاتی در انواع مختلف با کیفیت و قیمت‌های متنوع تولید می‌شوند.

یکی از وسایلی که تقریبا همه‌ی افراد از هر سن و جنسیت از آن استفاده می‌کنند، خودکار است. خودکار وسیله‌ای است که افراد آن را به همراه دارند، همواره از آن استفاده می‌کنند و حتی گاهی به یکدیگر قرض می‌دهند. در صورتی که تبلیغات سازمان شما بر روی یک خودکار تبلیغاتی درج شده باشد، تبلیغات شما به صورت مداوم در معرض دید مخاطب شماست. همچنین استفاده از خودکار تبلیغاتی اهدایی شما توسط مخاطب، تبلیغ شما را در معرض دید سایر افراد نیز قرار می‌دهد.

انواع خودکار تبلیغاتی

آفرگیفت، ارائه دهنده‌ی بهترین هدایای تبلیغاتی با کیفیت عالی و تنوع بالا، امکان انتخاب و خرید انواع خودکار تبلیغاتی از برندهای مطرح صنایع نوشت افزار و امکان چاپ تبلیغات شما با بهترین کیفیت را به صورت اینترنتی فراهم کرده است.

بیشتر خودکار‌های تبلیغاتی پلاستیکی آفرگیفت تماما تولید داخل بوده و با بهترین کیفیت از پلاستیک، فنر و مواد مرغوب تهیه شده‌اند. همچنین انواع خودکارهای تبلیغاتی فلزی و خودکارهای تبلیغاتی بازیافتی از بهترین و شناخته شده‌ترین برندهای دنیا در این فروشگاه ارائه شده است.

چرا خرید خودکار تبلیغاتی؟

حتی در عصر دیجیتال، قلم ها همچنان در لیست محبوب ترین موارد تبلیغاتی قرار دارند. اما چه چیزی خودکارهای تبلیغاتی را به چنین هدیه تبلیغاتی موفقی تبدیل می کند؟ خودکارها علاوه بر خدمت طولانی که برای مصرف کننده به ارمغان می آورند، بسیار مفید نیز هستند و ارزش افزوده بسیار زیادی به گیرنده می دهند.

read more



:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : راکت شو

معادن متنوعی در کشور عزیزمان وجود دارد و همین عاملی شده است تا کسب و کار در این شاخه به‌شکل گسترده‌ای افزایش یافته و چرخ تولید در صنایع مختلف کشور جریان داشته باشد. معادن سرشار از سنگ‌هایی با انواع مختلف هستند و به‌قدری زیاد شده‌اند که دقیقا نمی‌توان تصوری از شاخه‌های پرتعداد آن مخصوصا در صنعت‌هایی همچون ساخت و ساز و معدنی داشت.

از زغال سنگ معادن استفاده می‌کنند و دستگاه‌های مختلف سنگ‌های استخراج شده را به‌عنوان مواد معدنی برای کارخانه‌های کشور آماده می‌کنند. در این بین سنگ شکن هیدروکن و قطعات هیدروکن از تجهیزاتی است که در صنایع مختلف کاربردهای بسیاری دارد.

آشنایی با هیدروکن

هیدروکن به‌عنوان یک سنگ شکن ثانویه شناخته می‌شود که مراحل وسطی عملیات خردایش سنگ را برعهده گرفته است. لوازم هیدروکن در کشور ما تنوع بالایی دارد و در عصر حاضر مدام به‌منظور افزایش کارایی دچار تغییر و تحول می‌شود.

لوازم یدکی هیدروکن از کولر 560 هیدروکن گرفته تا شیر برقی هیدروکن، همگی تاثیر بسزایی در افزایش کیفیت و سرعت ساخت مواد اولیه سنگی دارد و به‌خاطر حساس بودن مرحله میانی، همواره باید توجه زیادی به قطعات هیدروکن شود. قطعات دستگاه هیدروکن تنوع بسیار بالایی دارند و از فروش کانکیو منتل گرفته تا پمپ جک هیدروکن را شامل می‌شود و هرکدام هم بخشی از کار را برعهده دارند.

تولید قطعات هیدروکن

عکس قطعات هیدروکن نشان می‌دهد که تولید دستگاه هیدروکن با چه ظرافتی در حال انجام است و کارخانه‌های تولیدی برحسب اندازه‌های تحویل داده شده توسط مشتریان، اقدام به تولید قطعات هیدروکن سنگ شکن می‌کنند. دنده پینیون هیدروکن در اندازه‌های مختلف تولید می‌شود و هوزینگ هیدروکن قرار گرفته در آن حساسیت بسیار بالایی به کولر 460 هیدروکن دارد.

از همین رو باید پمپ روغن هیدروکن مورد استفاده در آن را مدام چک کنیم و نگذاریم که بلبرینگ هوزینگ دچار لختی و در نتیجه از بین رفتن کارایی دستگاه شود. فروش بسیاری از قطعات هیدروکن باعث شده است که به‌هم وابستگی زیادی داشته باشند و حتی اخیرا از رنگ آن‌ها هم می‌توان متوجه شد که چه ترکیب‌هایی باید در کنار هم خریده شوند و تنهایی ارزشی ندارند؛ مگر اینکه دچار خرابی شده باشند.

قطعات هیدروکن:

read more



:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 ارديبهشت 1400 | نظرات ()