آشنایی با قطعات سنگ شکن
نوشته شده توسط : راکت شو

معادن متنوعی در کشور عزیزمان وجود دارد و همین عاملی شده است تا کسب و کار در این شاخه به‌شکل گسترده‌ای افزایش یافته و چرخ تولید در صنایع مختلف کشور جریان داشته باشد. معادن سرشار از سنگ‌هایی با انواع مختلف هستند و به‌قدری زیاد شده‌اند که دقیقا نمی‌توان تصوری از شاخه‌های پرتعداد آن مخصوصا در صنعت‌هایی همچون ساخت و ساز و معدنی داشت.

از زغال سنگ معادن استفاده می‌کنند و دستگاه‌های مختلف سنگ‌های استخراج شده را به‌عنوان مواد معدنی برای کارخانه‌های کشور آماده می‌کنند. در این بین سنگ شکن هیدروکن و قطعات هیدروکن از تجهیزاتی است که در صنایع مختلف کاربردهای بسیاری دارد.

آشنایی با هیدروکن

هیدروکن به‌عنوان یک سنگ شکن ثانویه شناخته می‌شود که مراحل وسطی عملیات خردایش سنگ را برعهده گرفته است. لوازم هیدروکن در کشور ما تنوع بالایی دارد و در عصر حاضر مدام به‌منظور افزایش کارایی دچار تغییر و تحول می‌شود.

لوازم یدکی هیدروکن از کولر 560 هیدروکن گرفته تا شیر برقی هیدروکن، همگی تاثیر بسزایی در افزایش کیفیت و سرعت ساخت مواد اولیه سنگی دارد و به‌خاطر حساس بودن مرحله میانی، همواره باید توجه زیادی به قطعات هیدروکن شود. قطعات دستگاه هیدروکن تنوع بسیار بالایی دارند و از فروش کانکیو منتل گرفته تا پمپ جک هیدروکن را شامل می‌شود و هرکدام هم بخشی از کار را برعهده دارند.

تولید قطعات هیدروکن

عکس قطعات هیدروکن نشان می‌دهد که تولید دستگاه هیدروکن با چه ظرافتی در حال انجام است و کارخانه‌های تولیدی برحسب اندازه‌های تحویل داده شده توسط مشتریان، اقدام به تولید قطعات هیدروکن سنگ شکن می‌کنند. دنده پینیون هیدروکن در اندازه‌های مختلف تولید می‌شود و هوزینگ هیدروکن قرار گرفته در آن حساسیت بسیار بالایی به کولر 460 هیدروکن دارد.

از همین رو باید پمپ روغن هیدروکن مورد استفاده در آن را مدام چک کنیم و نگذاریم که بلبرینگ هوزینگ دچار لختی و در نتیجه از بین رفتن کارایی دستگاه شود. فروش بسیاری از قطعات هیدروکن باعث شده است که به‌هم وابستگی زیادی داشته باشند و حتی اخیرا از رنگ آن‌ها هم می‌توان متوجه شد که چه ترکیب‌هایی باید در کنار هم خریده شوند و تنهایی ارزشی ندارند؛ مگر اینکه دچار خرابی شده باشند.

قطعات هیدروکن:

read more





:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: