نوشته شده توسط : راکت شو

امروزه استفاده از روش های مختلف تبلیغات جهت معرفی کسب و کار تبدیل به یک الزام برای تبدیل شدن به یک برند مطرح شده است. یکی از محبوب ترین و کارآمد ترین روش های تبلیغ، استفاده از هدایای تبلیغاتی است. این روش تبلیغاتی کاربردی با دادن حسی وصف نشدنی در ذهن و ضمیر نا خودآگاه مخاطب، برند شما را از دید طیف عظیمی از مشتریان به یک کسب و کار متمایز تبدیل می کند. از این رو به کمک مدیر گیفت در این مبحث به تاثیرات هدیه تبلیغاتی در برندینگ و افزایش اعتبار یک کسب و کار می پردازیم.

تاثیر هدایای تبلیغاتی بر برندینگ

شاید شما هم مانند بسیاری از کسب و کار های امروزی به دنبال بیشتر دیده شدن و افزایش فروش هستید و در این راه مواردی زیادی را برای رسیدن به این هدف امتحان نموده اید. بهتر است بدانید فعالیت تبلیغاتی در محیط مجازی و محیط حقیقی دو بخشی هستند که کاملا به یکدیگر ارتبط دارند و به نوعی مکمل یکدیگر هستند و جالب است بدانید موثر ترین نوع تبلیغ در محیط حقیقی از دید بسیاری از مخاطبان، دریافت یک هدیه تبلیغاتی جذاب و خاطره انگیز است که تا مدت ها نام برند شما به صورت دوره ای ( هروز یا هر چند وقت یک بار) در ذهن ایشان تداعی می شود و این خود دلیل بر تاثیر گذازی این نوع تبلیغ می باشد.

اکنون می خواهیم به این پرسش پاسخ دهیم، چرا هدیه تبلیغاتی؟

وجود تنوع در هدیه تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی بسیار زیادی هستند که با توجه به پرسونای مخاطب می توانید از آنهای برای معرفی کسب و کار خود استفاده نمایید. هدیه های جذابی مانند انواع خودکار تبلیغاتی، ساعت، لیوان، کیف و غیره که هرکدام احساس خوشایند دریافت یک هدیه را در مخاطب به وجود می آورد.

قیمت مناسب هدایای تبلیغاتی

هدایای تبلیغاتی بر اساس بودجه یک کسب و کار قابل بهینه سازی می باشد و با توجه به فعالیت هر کسب و کار می توان جهت انتخاب محصول مورد نظر برای ارائه هدیه تبلیغاتی تصمیم گرفت. دادن هدیه تبلیغاتی همیشه یک سرمایه گذاری بسیار ارزشمند است که بازگشت سرمایه آن تضمین شده می باشد.

read more



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : راکت شو

سیستم های تهویه مطبوع چیست؟

 

امروزه کنترل شرایط جوی بخش ها فضا ها و مواد مختلف با استفاده از سیستم های تهویه مطبوع اتفاق می افتد. با بکار گیری تجهیزات تهویه مطبوع می توانیم سطح کیفی مناسبی برای هوا، رطوبت، دما و میزان فشار داخلی یک بخش را به سطح موردذ نظر برسانیم. تهویه مطبوع با استفاده از علوم مختلف ترمودینامیک، مکانیک سیالات و دانش تاسیسات رقم میخورد. همچنین در این بین استاندارد های مختلفی از طریق سازمان ها تحقیقاتی و صنعتی به بازار معرفی شده کهبکار گیری اصول مکانیک سیالات و انتقال حرارت را برای ما بسیار راحت تر و کاربردی تر می کند.

 

در زبان لاتین HVAC به منظور معرفی سیستم ها تهویه مطبوع مورد استفاده قرار می گیرد. گاهی این لغت به CHVAC نیز تغییر شکل میدهد:

 

Cooling: سرمایش

 

Heating: گرمایش

 

Ventilation: تهویه

 

Air conditionind: تهویه مطبوع

 

یکی از استانداردهای مورد استفاده در تهویه مطبوع، ASHRAE است که به کمک مهندسین و طراحان آمده است. با استفاده از این استاندارد و بکار گیری نرم افزارهای مختلف مانند نرم افزارهای آنالیز، می توان به طراحی و اجرای واحد های تهویه مطبوع پرداخت.

تقسیم بندی سیتم های تهویه مطبوع:

 

سیستم های تهویه مطبوع به طور کلی به سه بخش زیر تقسیم بندی می شوند

 

مرکزی یا یکپارچه

 

مستقل

 

ترکیبی

 

راه صنعت در شهر سازی

راه سازی چیست

 

امروزه یکی از عوامل بسیار مهم زیربنایی که لازمه پیشرفت اقتصادی و ارتباطی می باشد، راه ها هستند، راه سازی در واقع ساختن شریان حیاتی یک کشور و منطقه است که با رشد و تنوسعه اقتصادی، فرهنگی، گردشکری و ارتابطی رابطه مستقیم و تاثیر گذاری دارد.

 

اهمیت بالای وجود راه های ارتباطی در کشور و لزوم استفاده از مصالح و تجهیزات کاربردی در راه سازی هموراه مورد توجه بوده است که در مواقع و شرایط مختلف اقلیمی و جغرافیایی مختلف نحوه و ابزارهای مورد استفاده ممکن است با تفاوت هایی همراه باشد و یا هزنه های بسیار متفاوتی برای راه سازی وجود داشته باشد. مشخص کردن حریم جاده که وسعت مسیر حرکت رانندگان کمک بسیار زیادی میکند در برخی موارد ممکن با دردسرهایی همراه باشد. مناطق کوهستانی و جنگلی نیاز به دقت بسیار زیادی در راه سازی دارد تا خطرات ناشی از جاده را به حداقل برساند.

مراحل راه سازی

 

زیر سازی

 

برای انجام راه سازی در ابتدا نیاز به زیر سازی وجود دارد، با توجه به اینکه در اکثر مواقع زمین مورد استفاده برای راه سازی از خاک می باشد باید زیر سازی را با جامدات سخت انجاد داد، این عمل برای استحکام جاده بسیار مهم است. برای داشتن جاده ای ایمن و باکیفیت داشتن زیر سازی مناسب شرط اولیه می باشد.

روکش در راه سازی

 

در مرحله بعد ما نیاز به روکش کردن جاده داریم، روکش راه با آسفالت انجام می شود. کیفیت آسفالت مورد استفاده در راه سازی منوط به تراکم آسفالت و ضخامت آن می باشد.

 

در راه سازی موارد بسیار زیادی باید لحاظ شود، برای مثال مقاومت جاده در برابر برف، باران و سرما، شیب مناسب جاده برای جلوگیری از جمع شدن آب در مواقع بارندگی، عرض مناسب جاده در توپوگرافی های مختلف و داشتن قابلیت های ویژه برخی راه ها، مانند داشتن الیاف درون آسفالت جهت جلوگیری از ترک خوردگی در جاده های با رفت و آمد بالا که در کارخانه آسفالت درون آن تعبیه می شود.

 

source:

 

https://raahsanat.ir/%d8%b1%d8%a7%d9%87-%d8%b3%d8%a7%d8%b2%db%8c/

 

https://fatehihvac.com/%d8%b3%db%8c%d8%b3%d8%aa%d9%85-%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%aa%d9%87%d9%88%db%8c%d9%87-%d9%85%d8%b7%d8%a8%d9%88%d8%b9/



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : راکت شو

سیستم های خنک کننده محیط و تهویه مطبوع در زندگی امروزی نقش بسیار مهمی خصوصا در فصول گرم سال ایفا می کنند. شاید برای شما هم اتفاق افتاده که بروز خرابی در کولر گازی باعث بر هم خوردن آسایش در زندگی تان شده است. در این زمان یافتن تعمیرکار مجرب کولر گازی که خدمات مد نظر تعمیر کولر گازی را در سریع ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت ارائه دهد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
 

 



 


 

فدک تهویه مرکز تخصصی تعمیر کولر گازی و سایر سیستم های تهویه مطبوع در تهران با در اختیار داشتن کارشناسان حرفه ای تعمیر کولر گازی در کوتاه ترین زمان ممکن بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت را جهت رسیدن به نتیجه دلخواه را برای شما به ار مغان می آورد.


 

خدمات سرویس کولر گازی فدک تهویه

 

کولر گازی و اسپیلت از جمله وسایل با ارزش و مهم هر خانه ای به حساب می آید، در حالی که این وسیله بسیار حساس است و برای عملکرد مناسب نیاز به سرویس و نگه داری دارد، اگر میخواهید کولرگازی شما دچار خرابی نشود و در روزهای گرم تابستان شما را از خنکای خود بی نصیب نکند، در ابتدای فصل تابستان اقدام به سرویس کولرگازی خود کنید.
عیب یابی، سرویس کولر گازی و تعمیر آن قبل از بروز یا تشدید مشکلات احتمالی، درصد بروز خرابی را بسیار کاهش می دهد. اینجاست که اهمیت انتخاب متخصص در ارائه خدمات تعمیر کولر گازی بسیار با اهمیت می شود. همانطور که گفتیم با توجه به ارزش کولرگازی باید در انتخاب تعمیرکار کولرگازی بسیار دقت نمود. فدک تهویه با در اختیار داشتن با تجربه ترین متخصصین تعمیر کولر گازی بهترین انتخاب برای تعمیرکار کولر گازی شما می باشد.
فدک تهویه با در اختیار داشتن ده ها متخصص فوق حرفه ای تعمیر کولر گازی در شهر تهران برای شما به همراه خواهد داشت. خدمات کاملی از نصب، سرویس و تعمیر کولر گازی از تمام برندهای موجود در بازار مانند تعمیر کولر گازی ال جی و تعمیر کولر گازی سامسونگ و سایر برند ها مانند بوش، تراست، اجنرال، گودمن و غیره توسط فدک تهویه ارائه می شود.


 

خرابی احتمالی کولر گازی شما:

 

خنک نکردن کولر گازی
روشن نشدن کولرگازی
خاموشی ناگهانی کولرگازی
داغی کمپرسور
خرابی برد کولر گازی
خرابی رله استارت
بسته بودن سینی خروجی تخلیه آب
از کار افتادن و روشن نشدن کمپرسور
کار نکردن فن کولرگازی
آبریزی پنل داخلی کولر گازی
 

 

read more



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()